1) Μικρά σπαράγματα της σκέψης του ...
Καλός δάσκαλος (από συνάντηση που είχα μαζί του μιά μερα του 2002, ως υποψήφιος διδάκτορας)
"Κάποτε πίστευα πως καλός
δάσκαλος είναι αυτός που τα λέει καλά, που συγκινεί με την ακρίβεια του λόγου
και τη σαφήνεια της σκέψης. Με τα χρόνια συνειδητοποίησα πως καλός δάσκαλος ...
είναι αυτός που ξέρει να σωπαίνει. Όμως .... κοίταξε, δεν σωπαίνει, γιατί τεμπελιάζει. Όχι!!! Σωπαίνει για να μιλήσουν
οι μαθητές του. Γιατί, πρέπει να γνωρίζουμε ότι οι μαθητές είναι οι πραγματικοί
πρωταγωνιστές της διδασκαλίας.
Οι δάσκαλοι είμαστε οι βοηθοί, οι σκηνοθέτες της διδασκαλίας. Καλός δάσκαλος είναι, ... επομένως, αυτός που ετοιμάζει τη σκηνή και που βοηθά στη συνέχεια τους μαθητές να ανεβούν πάνω σ' αυτήν για να παίξουν οι ίδιοι το έργο της
διδασκαλίας."
Σκοπός της Παιδείας (από τη συνάντηση μαζί του)
"Ο σκοπός της Παιδείας είναι να μάθουν οι
μαθητές να δημιουργούν μαζί με τους άλλους και να είναι ευτυχισμένοι μέσα σ' αυτή τη δημιουργία!"
Για τη Διδασκαλία (από τη συνάντηση μαζί του)
" Η διδασκαλία πρέπει να είναι προσγειωμένη στη ζωή και … ακόμα να αξιοποιεί την παράδοση του
τόπου, την ιστορία του πολιτισμού και τη σοφία της φύσης !"
Για τα παιδιά
"Το κεφάλι του παιδιού δεν είναι δοχείο να το γεμίσουμε, είναι σπίρτο και φωτιά
να το ανάψουμε!"
Για τη σχέση γλώσσας και κοινωνίας
"Οι γλώσσες ακολουθούν τις κοινωνίες ... και, όταν χειροτερεύει η
κοινωνία, χειροτερεύει και η γλώσσα. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει πως δεν
πλουτίζει η γλώσσα. Αντίθετα, προστίθενται στη γλώσσα νέες έννοιες που εκφράζουν,
ακριβώς, την ευτέλεια που χαρακτηρίζει την κοινωνία ..!"
2) Ένα μικρό πορτρέτο του δασκάλου (από την συγγραφέα Σ. Νικολαϊδου) ΕΔΩ
3) Και για ένα σύντομο βιογραφικό του ΕΔΩ