- Για την ιστοσελίδα της Ε.Ψ.Υ.Π.Ε. με υλικό κατά της ενδοσχολικής βίας ΕΔΩ
- Βιβλιαράκι της Ε.Ψ.Υ.Π.Ε. για τις αιτίες της ενδοσχολικής βίας ΕΔΩ
- Βιβλιαράκι της Ε.Ψ.Υ.Π.Ε. με τεχνικές διαχείρισης της ενδοσχολικής βίας ΕΔΩ
- Για να δείτε ένα σύντομο οδηγό των τεχνικών διαχείρισης του θυμού των παιδιών κλικ ΕΔΩ
- Για ένα σχετικό πρόγραμμα του ΥπΔΒΜΘ ΕΔΩ
- Ιστοσελίδες εκπαιδευτικών για την ενδοσχολική βία ΕΔΩ, ΕΔΩ & ΕΔΩ
................................ Για μια ζωή "στο ύψος των ονείρων & των ανθρώπων" ........................
Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015
6 ΜΑΡΤΙΟΥ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ !!!
Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2015
ΕΜΠΛΟΥΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΑ & ΦΩΝΗΤΙΚΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ
Την ΤΕΤΑΡΤΗ 21 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2015, στο 37ο Δημ. Σχολείο Θεσσαλονίκης (ώρες 11 – 02 μ.μ.) ο Σχ. Σύμβουλος και οι εκπαιδευτικοί των Α΄ & Β΄ Τάξεων της 9ης ΠΕ Σχ. Συμβούλων Αν. Θεσσαλονίκης & ΠΠΣΠΘ
διοργανώσαμε
επιμορφωτική βιωματική συνάντηση με θέμα:
«ΕΜΠΛΟΥΤΙΖΟΝΤΑΣ
ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΑ & ΦΩΝΗΤΙΚΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ»
Εισηγήτρια και εμψυχώτρια ήταν η μουσικοπαιδαγωγός και συγγραφέας μουσικοπαιδαγωγικών βιβλίων κ. Γιούλα Μιχαήλ.
ΥΛΙΚΟ
ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ
1. Για να ενημερωθείτε
σχετικά με μερικές από τις βιωματικές δράσεις της επιμορφωτικής συνάντησης κάντε κλικ ΕΔΩ
2. Για πλούσιο
υλικό σχετικό με την αξιοποίηση μουσικών & φωνητικών δρώμενων στη διδασκαλία από το Πρόγραμμα Εκπαίδευσης
Παιδιών Ρομά κλικ ΕΔΩ
3. Για ένα βιντεάκι που δίνει μια ιδέα αξιοποίησης μουσικών & φωνητικών δρώμενων στο
σχολείο (δυστυχώς στα αγγλικά) κλικ ΕΔΩ
Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015
Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΗΠΑΣ (ως δημόσιο κτήμα)!
Ο συγγραφέα του Μικρού Πρίγκιπα, Αντουάν Ντε Σαιντ - Εξυπερύ, απεβίωσε την 31η Ιουλίου 1944. Εβδομήντα χρόνια μετά τον θάνατό του, την
1/1/2015, οι νομικοί περιορισμοί πνευματικής ιδιοκτησίας έληξαν και όλο του το
έργο καθίσταται Κοινό Κτήμα (Public domain).
Για να διαβάσετε ή και να κατεβάσετε το θρυλικό βιβλιαράκι του Μικρού Πρίγκιπα κάντε κλικ ΕΔΩ
Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015
ΑΞΙΕΣ & ΔΡΑΣΕΙΣ ΖΩΗΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!
ΔΡΑΣΕΙΣ & ΥΛΙΚΟ για τα ΜΑΘΗΜΑΤΑ & τα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ (ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ, ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ κοκ)
1) Για δράσεις & υλικό που αφορά στη Αισθητική & Αρχιτεκτονική του σχολικού χώρου ΕΔΩ
2) Για να βρείτε πλούσιο υλικό που αφορά στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση - Αντισταθμιστική Αγωγή ΕΔΩ
3) Για πλούσιο υλικό που αφορά στην Αγωγή Υγείας στο σχολείο ΕΔΩ
4) Για πλούσιο υλικό που αφορά στην Περιβαλλοντική Εκπαιδευση & Αγωγή στο σχολείο ΕΔΩ
5) Για πλούσιο υλικό που αφορά σε Πολιτισμικά προγράμματα στο σχολείο ΕΔΩ
1) Για δράσεις & υλικό που αφορά στη Αισθητική & Αρχιτεκτονική του σχολικού χώρου ΕΔΩ
2) Για να βρείτε πλούσιο υλικό που αφορά στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση - Αντισταθμιστική Αγωγή ΕΔΩ
3) Για πλούσιο υλικό που αφορά στην Αγωγή Υγείας στο σχολείο ΕΔΩ
4) Για πλούσιο υλικό που αφορά στην Περιβαλλοντική Εκπαιδευση & Αγωγή στο σχολείο ΕΔΩ
5) Για πλούσιο υλικό που αφορά σε Πολιτισμικά προγράμματα στο σχολείο ΕΔΩ
Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014
ΟΜΑΔΑ & ΔΡΑΣΕΙΣ για τη ΒΕΛΤΙΩΣΗ της ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ & ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ του ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ !
Την
ΠΕΜΠΤΗ 23 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2014, στο 37ο Δημ. Σχολείο Θεσσαλονίκης (ώρες 12 – 02 μ.μ.)
διοργανώσαμε επιμορφωτική συνάντηση της «ΟΜΑΔΑΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ & ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ
ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ» της 9ης ΠΕ Σχ. Συμβούλων Αν. Θεσσαλονίκης & ΠΠΣΠΘ με
θέμα:
«ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ
ΤΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ & ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ»
Εισηγητές ήταν οι:
Εισηγητές ήταν οι:
Α.
Θεόδωρος Καψάλας (Δ/ντής 45ου ΔΣΧ Θεσσαλονίκης) με θέμα: «Αρχιτεκτονική και Design στο χώρο του σχολείου»
Β.
Ιωάννης Γαρίτσης (εκπαιδευτικός ΠΠΣΠΘ) με θέμα: «Πράσινες
παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου»
ΥΛΙΚΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ
2. Για
να δείτε την εισήγηση του κ. Καψάλα σχετικά με το «DESIGN ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ
ΣΧΟΛΕΙΟΥ» κλικ ΕΔΩ
3. Για
ένα ενδιαφέρον βιβλίο / οδηγός της κ. Κ. Ταμουτσέλη με υλικό για εκπαιδευτικούς και
μαθητές που αφορά σε ένα πρόγραμμα: «Παιδαγωγικού σχεδιασμού και
εκπαιδευτικής αξιοποίησης του υπαίθριου σχολικού χώρου» κλικ ΕΔΩ
4. Για
μια ενδιαφέρουσα e-δνση που αφορά σε όλα τα στάδια σχεδιασμού και ανάπτυξης
ενός «ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΚΗΠΟΥ» σε σχολείου του Ρεθύμνου κλικ ΕΔΩ
5. Για
πολλαπλές δραστηριότητες στην κατεύθυνση ενός «ΠΟΛΥΧΡΩΜΟΥ & ΠΡΑΣΙΝΟΥ
ΣΧΟΛΕΙΟΥ» από τους μαθητές/τριες & τους εκπαιδευτικούς του Δημοτικού
Σχολείου Φουρφουρά Ρεθύμνου κλικ ΕΔΩ , ΕΔΩ & ΕΔΩ
Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014
Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014
ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ & 1η ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΙΙ (Όκτ. 2014 )
Την ΤΕΤΑΡΤΗ
01 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2014 πραγματοποιήθηκε ΗΜΕΡΙΔΑ για τους/τις
εκπαιδευτικούς της Α΄ τάξης (της 6η και 9η Π.Ε. Σχολικών Συμβούλων) στο
37ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης.
ΘΕΜΑ της ΗΜΕΡΙΔΑΣ
«Γραμματισμός στην
πρώτη σχολική ηλικία. Διδακτικές προτάσεις και εκπαιδευτικά σενάρια για
την Α΄ Δημοτικού»
(Εισηγήτρια κ. Ευαγγελία Τύμπα, Σχ. Σύμβουλος
της 20ης Π. Ε. Κ. Μακεδονίας)
ΥΛΙΚΟ ΣΧΕΤΙΚΟ με την ΗΜΕΡΙΔΑ
1. Για να καταβάσετε την εισήγηση της κ. Τύμπα ΕΔΩ (εκκρεμεί)
2. Για να διαβάσετε ένα ΣΗΜΕΙΩΜΑ του Σχολικού Συμβούλου Απόστολου Καρύδα για τη σημασία του ΑΡΧΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΕΔΩ
3. Για μια σειρά από e-διευθύνσεις για τον "Αρχικό γραμματισμό" επιλεγμένες & προτεινόμες από την κ. Τύμπα ΕΔΩ
4. Για να κατεβάσετε πλούσιο υλικό
για τον ΑΡΧΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ παιδιών σε πολυπολιτισμικές τάξεις, από το ΠΤΔΕ του ΑΠΘ ΕΔΩ
5. Για μια άλλη ενδιαφέρουσα e-σελίδα με υλικό για τον "Αρχικό γραμματισμό" ΕΔΩ
6. Για μια λίστα με βιβλία σχετικά με τον Αρχικό Γραμματισμό (λογοτεχνικά & άλλα) προτεινόμενα από την κ. Δαλακλή (δασκάλα του 43ου ΔΣΧ) ΕΔΩ
7. Παλαιότερες αναρτήσεις σε αυτό το blog σχετικές με τον ΑΡΧΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΔΩ, ΕΔΩ, ΕΔΩ, ΕΔΩ & ΕΔΩ
Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014
ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ & 1η ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ Ι (Σεπτ. 2014 )

Την ΔΕΥΤΕΡΑ 08 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2014 πραγματοποιήθηκε ΗΜΕΡΙΔΑ για τους/τις εκπαιδευτικούς της Α΄ τάξης (της 6η και 9η Π.Ε. Σχολικών Συμβούλων) στο 37ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης.
ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΙΣΗΓΗΣΕΩΝ
Α. "Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό" (Εισηγήτρια κ. Ε. Τσιρίδου, Σχολική Σύμβουλος Νηπιαγωγών Αν. Θεσ/νίκης)
Β. "Προγραμματισμός διδασκαλίας του γλωσσικού μαθήματος
στην Α΄ τάξη" (Εισηγήτρια κ. Ε.
Κανταρτζή, Σχ. Σύμβουλος 6ης ΠΕ Αν. Θεσ/νίκης). ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ
(ΕΚΚΡΕΜΕΙ)
1. Για να διαβάσετε ένα ΣΗΜΕΙΩΜΑ του Σχολικού Συμβούλου Απόστολου Καρύδα για τη σημασία του ΑΡΧΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΕΔΩ
2. Για να διαβάσετε ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ για το ξεκίνημα της Α' ΤΑΞΗΣ από το Σχολικό
Σύμβουλο Απόστολο Καρύδα ΕΔΩ
3. Για να διαβάσετε ΟΔΗΓΙΕΣ για τις "ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ" από το Σχολικό Σύμβουλο Απόστολο Καρύδα ΕΔΩ
3. Για να διαβάσετε ΟΔΗΓΙΕΣ για τις "ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ" από το Σχολικό Σύμβουλο Απόστολο Καρύδα ΕΔΩ
5 Για μια λίστα με βιβλία σχετικά με τον Αρχικό Γραμματισμό (λογοτεχνικά & άλλα) ΕΔΩ
Τρίτη 26 Αυγούστου 2014
ΚΑΛΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ (2014 - 2015) !
ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ & ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!
1. Για να διαβάσουμε ενδιαφέροντα κείμενα σχετικά με το δημοκρατικό, ανθρώπινο & αξιοβίωτο σχολείο ΕΔΩ

Σάββατο 12 Ιουλίου 2014
Κυριακή 6 Απριλίου 2014
3ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΗΜΑΘΙΑΣ (ΝΑΟΥΣΑ 4, 5 & 6 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2014) _ ΠΡΑΚΤΙΚΑ
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
1.
Για να κατεβάσετε όσες από τις εισηγήσεις των ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ σας ενδιαφέρουν κάντε κλικ ΕΔΩ
2.
Για να κατεβάσετε τη δικιά μου εισήγηση με θέμα "Οι θεωρίες μάθησης ως πλαίσια δημιουργίας & αξιολόγησης εκπαιδευτικών σεναρίων με ΤΠΕ: Η περίπτωση της διδασκαλίας του ποιήματος του Ελύτη «Το τρελοβάπορο» στην ΣΤ΄ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου (σσ 230-239) " κάντε κλικ ΕΔΩ

Για να κατεβάσετε όσες από τις εισηγήσεις των ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ σας ενδιαφέρουν κάντε κλικ ΕΔΩ
2.
Για να κατεβάσετε τη δικιά μου εισήγηση με θέμα "Οι θεωρίες μάθησης ως πλαίσια δημιουργίας & αξιολόγησης εκπαιδευτικών σεναρίων με ΤΠΕ: Η περίπτωση της διδασκαλίας του ποιήματος του Ελύτη «Το τρελοβάπορο» στην ΣΤ΄ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου (σσ 230-239) " κάντε κλικ ΕΔΩ
Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014
Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014
ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ/ΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ !
«Χτίζοντας ένα δημοκρατικό & ανθρώπινο σχολείο»
![]() |
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ |
Στο βιβλίο παρουσιάζονται οι πρωτοβουλίες και δράσεις που εφαρμόστηκαν από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου στην προσπάθειά να υλοποιήσουν το όραμα ενός δημοκρατικού και ανθρώπινου σχολείου. Μελετάται, επίσης, η επίδραση αυτών των πρωτοβουλιών στους μαθητές και μαθήτριες, στους γονείς τους και στους εκπαιδευτικούς του σχολείου.
Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013
ΚΑΤ΄ ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ & ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ
Να δίνουμε εργασίες για το σπίτι & πόσες;
Για να διαβάσετε ΟΔΗΓΙΕΣ για τις "κατ΄οίκον εργασίες" (από το Σχ. Σύμβουλο 9ης Π.Ε. Αν. Θεσσαλονίκης & ΠΠΣΠΘ, Απόστολο Καρύδα) κάντε κλικ ΕΔΩ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)