ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
Την ΠΕΜΠΤΗ 08 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΙΟΥ 2016, στο 37ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης (ώρες 08:30 – 02 μ.μ.) ο
Σχ. Σύμβουλος Απόστολος Κ. Καρύδας και οι εκπαιδευτικοί της 9Ης ΠΕ Αν. Θεσσαλονίκης διοργανώσαμε επιμορφωτική ΗΜΕΡΙΔΑ με θέμα:
«ΣΧΟΛΕΙΟ & ΚΡΙΣΗ: ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΡΙΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ & ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ»
Επιμορφωτές ήταν η εκπαιδευτικός κ. Μάτα Μαγαλιού & ο Σχολικός Σύμβουλος κ. Απόστολος Κ. Καρύδας.
ΥΛΙΚΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ
1. Για να δείτε την παρουσίαση του Σχ. Σύμβουλο κ. Καρύδα με θέμα: "Σχολείο και κρίση: συνέπειες και αντιμετώπιση", κάντε κλικ ΕΔΩ
2. Για να δείτε την παρουσίαση της κ. Μαγαλιού με θέμα: "Αντιλήψεις μαθητών της Ε & ΣΤ Τάξης για την οικονομική κρίση και ο ρόλος των εκπαιδευτικών", κάντε κλικ ΕΔΩ
3. Για να διαβάσετε κείμενο της κ. Μαγαλιού και του κ. Χανιωτάκη
με θέμα: «Αντιλήψεις των μαθητών του δημοτικού σχολείου για την οικονομική
κρίση» (ΠΡΑΚΤΙΚΑ, σελ. 1454-1458) από την παρουσίασή τους στο Πανελλήνιο Συνέδριο με διεθνή συμμετοχή με
τίτλο «Ανα-στοχασμοί για την παιδική ηλικία», που οργάνωσε το
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, σε συνεργασία με την
Παιδαγωγική Σχολή και το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης (31/10 - 1/11 2014), κάντε κλικ ΕΔΩ
4. Για να κατεβάσετε και να διαβάσετε ένα κείμενο των εκπαιδευτικών κ. Ελένης Ξεφτέρη & Θέκλας Μιχάλογλου (σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό κ. Δούβλη) κατάλληλο για τον ΑΡΧΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ όλων των παιδιών και ειδικά των παιδιών των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, τα οποία προσβάλλονται περισσότερο από την κρίση κάντε κλικ ΕΔΩ
5.
Για να κατεβάσετε και να διαβάσετε πολλά κείμενα (μέθοδος πρότζεκτ, διδασκαλία σε ομάδες, εμψύχωση & κίνητρα στην τάξη, ανισότητες και σχολείο, διαφοροποιημένη παιδαγωγικη, στερεότυπα και προκαταλήψεις στο σχολείο, ετερογένεια και σχολείο κ..ά) τα οποία υπάρχουν στην ηλεκτρονικη διεύθυνση "ΚΛΕΙΔΙΑ & ΑΝΤΙΚΕΙΔΙΑ" και που αφορούν εν γένει τις κοινωνικές ανισότητες στο σχολείο, την παιδαγωγική της συμπερίληψης και τη διαφοροποιημένη παιδαγωγική, κάντε κλικ ΕΔΩ
6. Για να πάρετε μια ιδέα για την Παιδαγωγική της Αλληλεγύης και της Συμπερίληψης η οποία εφαρμόζεται στο 132ο Δημοτικό Σχολείο της Γκράβας Αθηνών - ένα σχολείο στο οποίο ο μαθητικός πληθυσμός αποτελείται στην πλειονότητά του από αλλόγλωσσα παιδιά (70 % περίπου των παιδιών, τα οποία προέρχονται από 17 διαφορετκές εθνότητες) κάντε κλικ ΕΔΩ, ΕΔΩ & ΕΔΩ
7. Για να επισκευτείτε την ιστοσελίδα του προγράμματος TOCSIN (Teacher suppΟrt Confronting Social INequalities _ Υποστήριξη των Εκπαιδευτικών στην Αντιμετώπιση των Κοινωνικών Ανισοτήτων) στο οποίο θα βρείτε ΥΛΙΚΟ σχετικό με την "Κοινωνική & οικονομική κρίση στο σχολείο", κάντε κλικ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου